Öne Çıkan Yayın

10 Mart 2017 Cuma

SAÇ UZATAN BİOBLAS SARMAŞIK ÖZLÜ ŞAMPUAN

merhaba kızlar   size   saçlarımın  uzama serüvenin bir  parçası  olan  bioblas  şarmaşık  özlü  şampuandan bahsedecegim. Raflarda   ilk  gördüğümde   hadi canım  sarmaşık    ne alaka diyerek  beni  güldüren ama kullandığımda utandıran bir  ürün oldu...benim saçlarım  hep uzundu  fakat sırtımı  geçip de  bir türlü belime  ulaşmadan  uçlarından  kopan  saçlarım vardı üstelik  dogal  saçlarım kopuyordu  ...iki  kere  balyaj  uygulaması yaptırdım ...ilk  uygulmadan sonra  tamam artık saçlarım  bir  daha kendıne  gelmez ve  uzamaz  dedim...ama  baktım  şampuandan sonra  saçlarım  parlak  ,canlı  ve uzamaya   başladı   tekrar  balyaj yaptırmam gerekti  ikinci uygulmayıda yaptırdım  saçları bırakın belimi  kot kemerimi  geçmeye  başladı   hayatımda  ilk defa bu kadar  uzun  saçım oldu ve  asla tesadüf  degildi   .. 2 kere  işlem görmüş saçlarımın  bu kadar  uzun olması  hayret  vericiydi.Bence bir şans  verin  benim  saçlarıma  çok iyi geldi  :)  hoşçakalın



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder