Öne Çıkan Yayın

25 Şubat 2017 Cumartesi

rival de loop revital Q10 göz kremi

merhaba bugun rossmanndan aldığım rival de loop revital Q10 göz kreminden bahsedeceğim.uzun zamandır hem uygun fiyatlı hem içeriği temiz göz kremi arayışındaydım zaten rival de loop ürünlerinden çok memnunum ve denemeye karar verdım.bir şeyi oluşmadan engellemek gerekir diye düşündüm ve hafif belirğin olan kazayakları beni rahatsız edıyordu hem kış günü cilt kuruyor hemde günlük bakım gerektiren öncelikli yer göz cevresi olduğu için rival de loop revital Q10 göz kremine başlamaya karar verdim.yaklaşık 25 gündür deneyimledim sabah akşam...gerçekten o ince kazayaklarını açtı ,ikinci olarak verdiği nemi göz çevremde hissediyorum.makyaj altına baz olarak kullanılabılıyor ki beni en çok mutlu eden bu çünkü o kalın kapatıcıları göz altına sürerken kendimi suçlu hissedıyordum zor dagıldıgı için göz çevremi çekiştirmek zorunda kalıyorum...ve tabii ki lensle kullanılmaya uygun...miyop olan biri için harika bir seçenek :) ürünün özellikleri=
Her cilt tipine uygun - Q10 ve Tripeptit düzenli kullanılması halinde çizgilerin derinliğini azaltır ve cildi düzleştirir. Cilde uyumu dermatolojik olarak onaylanmıştır. Paraben, renklendirici, silikon içermez.
bu şekilde yazıyor ayrıca vegan bir ürün...
Koenzim Q10 Faydaları Antioksidan Etkisi: Vücudumuzda bulunan ve sayıları belirli bir oranı aştığında dokulara zarar vermeye başlayan “serbest radikalleri” kontrol altında tutabilmek için antioksidanlara ihtiyacımız var (1). Hücre yapısında meydana gelebilecek olası oksidasyonu önleyen antioksidanlar pek çok hastalıktan (kanser türleri dahil) korunmamıza yardımcı oluyor. İşte bu noktada güçlü bir antioksidan olan koenzim Q10 serbest radikalleri nötralize ederek hücre yapısını koruyor ve yaşlanmanın vücutta yarattığı olumsuz etkilerin yavaşlatılmasını sağlıyor
tripeptit ne işe yarar ?
Sentetik olarak üretilen tripeptit ve pentapeptitlerin yapisina yag asidi(palmitoil) eklenince, deriden geçisleri daha da kolay olmaktadir. Böylece bu ürünler deride kolajen üretimini artirmakta ve ince çizgi ve kirisikliklarin düzelmesini saglamaktadirlar. Bir heksapeptit olan argirelin ise botox gibi kirisikliklari açmaktadir. Ancak daha az toksik olmasina karsin etkinligi de çok daha azdir. Günümüzde peptitli anti – aging ürün sayisi sürekli artmaktadir.
fiyatı= indirimli 10 tl normal fiyatı da 12-13 lira gibiydi ben bu üründen memnun kaldım markanın diğer ürünlerini de mutlaka deneyecegim HOŞÇAKALIN...=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder