Öne Çıkan Yayın

20 Mayıs 2017 Cumartesi

Makyaj fırçalarımı nasıl yıkıyorum, kurutuyorum?

MERHABA 😇
  Bugün size    fırçalarımı   nasıl  yıkadığımı ,kuruttuğumu  anlatıcam.Eger  sizde benim gibi   makyajda fırçanın  gücüne inanıyorsanız  fırçalarınız  eminim çok  değerlidir . 
bir çok  markada   fırça  temizleyi olarak satılan   sıvılar  mevcut ama ben alıp   hiç denemedim.Evde  bebe şampuanı   ya da antibakteriyel  sabunla    yıkıyorum  fırçalarımı   hatta  kozmetik sektörü  çok düşünceli   tırtıklı   silikonlar  üretti  fırçalar  yıkansın  diye :)  aldım mı hayır almadım çünkü  sabunun  üstünde  sürterek     yıkamam da benim işimi  görüyor . Ama   bu iş için   sıcak su  torbaları  biçilmiş   kaftan 🙌   ya   küçük  bir  sıcak su  torbası  alırsınız  sırf  bu iş için  ya  evde vardır  patlamıştır  kesersiniz   ya da  büyük  su  torbasını  hem  fırça  yıkamak  için  hemde   ısınmak için kullanabilirsiniz 👍

Gelelim  nasıl   kuruttuguma     genelde  banyolarda  olan  havlupan  kalorifer   peteğine  palet  lastiği  ile   dik  şekilde  tutturuyorum   bunun için  havlupanın  sıcak olması   gerekmiyor  önemli olan   suyun   sap kısmına  kaçmasını   engellemek   ve  fırça kıllarını  bükmeden  kurutmak   görseldeki  gibi  ...
  şimdi size  kolay gelsin  umarım   faydalı olmuştur   ,iyi günler diliyorum😏

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder