Öne Çıkan Yayın

2 Mayıs 2017 Salı

Merhaba  kizlar size  cilt bakim rutinimden  bahsedicem ... her sabah mutlaka  Neutrogena  yuz yikama jeli  ile yikiyorum ... aksamlari da  ayni  sekilde yikiyorum fakat bu sefer  yüz yikama fircasi  kullaniyorum ..çünkü makyajimi da  temizlediğim için daha etkili bir temizleme istiyorum.. duşta da Sebamed Clear Face Sabun  Kullaniyorum (yuzunuze her sabunu kullanmayin)... haftada bir veya iki defa  peeling yapiyorum (lr aleoverali peeling, kahve telvesi gibi)  Tabii bunlarin sonrasinda  nemlendirici mutlaka  kullaniyorum ...lütfen  göz cevrenize  özel bir  krem kullanin .. göz cevresi asla  hatayi kabul etmez ... cildinize iyi bakin 💫makyajsiz da iyi görünmek  hakkimiz😜kullandigim ürünler  fotografta  onlar olmazsa , olmazlar 😏#ciltbakımı  #neutrogena  #rivaldeloop  #sebamed #LR #loreal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder