Öne Çıkan Yayın

28 Mayıs 2017 Pazar

TBT NEDİR?

  MERHABA   bugün  bu  konuya   değinmek istedim . Çoğu kişi  doğru    kullansa da  her    fotograf   tbt   diye  paylaşılmaz✋  ....adı  üstünde throwback      fotoğraf  geçmişten olacak..  hatta en az 5  yıl  şu an ki  döneminden  daha  farklı bir  dönem olacak  şu anki sana benzemeyecek ... neydim  ne oldumun   afillisi yani:)))elbette  perşembe  günü olacak  çünkü  thursday😏  peki   tb  nedir ?  throwback   perşembeyi  kaçıranlar  için alın size  fırsat  ama unutmayın eski olacak=)yok ben bu işi illa çarşamba veya cuma yapmak istiyorum derseniz size flashbak friday ve wayback wednesday veriyoruz. neydim ne oldum, before/after temalı inspirational resim paylaşacağım ben diyorsanız transformation  tuesday diye bir saçmalık var sizi oraya alıyoruz. çağımızın vebası, selfie paylaşmazsam öleceğim hastalığına yakalandım, doktorlar umutsuz diyorsanız selfie saturday  ,selfie sunday sizin ilacınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder