Öne Çıkan Yayın

4 Şubat 2017 Cumartesi

GEÇİCİ KAŞ DÖVMESİ

cute sitesinden aldıgım ve benım kurtarıcım olan geçici kaş dövmesinden bahsedecegim.Benim kaşlarım çok seyrek ve her kaş farı benım kaş rengıme uymuyor daha çok sıcak kahve tonları bende turuncu gibi sırıtıyor ..kendi saç rengim ve kaşlarım koyu küllü kumral renginde oldugu için daha çok gri tonlu kaş kalemleri ve farlar bana oluyor ...her zaman kaş doldurmaya da fırsat bulamıyorum ...bu kaş dövmesinin gelmesini 1 ay bekledım :) LİNK= https://cute.wish.com/c/577cab7e1cdabb421f3dac81 bende ki gri renk...renk olucak mı dıye cok tereddütüm vardı ama hiç bir şekilde sırıtmadı boşlukları doldurdu tam saç rengime uygun oldu. UYGULANIŞ ŞEKLİ = fırçası likit eyeliner fırcası gibi kaşınızın şekline göre uyguluyorsunuz,30 dakıka bekleyıp soyulan maske gibi kaşın başından başlayıp soyuyorsunuz ve boşluklar dolmuş oluyor ...gözüme fazla gelirse ıslak mendille bir kez üzerinden geçiyorum görüntüyü yumuşatıyor.normalde 1 hafta kalıyor görüntüsü, alkol içerikli toniklerle silerseniz 3 gün falan kalıyor. fiyatı = 4 liraya düşmüştü benım aldıgımda 4 lirada kargoya verdım =) denemeye deger ürünler arasında yerını aldı kesinlikle yeniden siparis vereceğim ürünlerden ...iyi günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder