Öne Çıkan Yayın

13 Şubat 2017 Pazartesi

YURTDIŞI ALIŞVERİŞİ CUTE VE WİSH SİTESİ NEDİR?

YURTDIŞI ALIŞVERİŞİ CUTE VE WİSH SİTESİ NEDİR? Merhabalar bana en çok sorulan soru cute ve wish sitelerinin işleyisi ve güvenliği üzerine.Deneyimlerimi anlatmam gerekirse çin pazarına ilgim yaklaşık 4 senedir var ama aliexpres sitesi bana çok karışık geldiği çin bir türlü cesaret edemedim.wish ve cute aynı fırmanın siteleri..cute daha cok guzellik üzerine , wish ise daha karma ... NASIL GÜVENDİM ? , Benim için güvenlik kredi kartımın ,ödemenin güvenli olması ...bankamın uygulmasından sanal kart oluşturma talebi gönderdım .Farklı bır numarayla sanal kart oluşturuldu fotograf seklınde ,oraya alacagım ürün fiyatı kadar limit aktarıyorum.Bu şekilde kartımı güvene almış oluyorum . ALIŞVERİŞİM NE KADAR SÜREDE GELİYOR ? 1 İLE 1 Buçuk ay arasında ürünler postayla sorunsuz ulaşıyor elime zaman problemınız yoksa sıkıntı yaratmıyor. NEDEN WİSH VEYA CUTE SİTELERİ? Malumunuz dolar yada euro üzerinden gelıyor ulkemıze ürünler.Sitede TL seçeneğiyle ürünün ne kadar olduğunu görebiliyorsunuz bu benim için bir artı ... Ikinci olarak sabit kargo fiyatı ,coğu ürün 4 tl karşılığında kargolanıyor. Vee en önemlisi dolar yükseldikçe ürün fiyatları yükselmedi son 1 aydır bunu gözlemledim.Ayrıca türkiyede olamayan ürünlere bakmak ,çogu şeyi ucuza alıyor olmak cazip geliyor :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder