Öne Çıkan Yayın

2 Şubat 2017 Perşembe

Real Techniques Bold görünümlü makyaj fırçaları

Merhaba  kızlar  bugün  size  ''Real Techniques Bold ''görünümlü  pembe  fırçalarımdan  bahsedeceğim... Çin mallarını  satış yapan  cute sitesinden aldım.Bizdeki  gittigidiyor   mantığında bir site.Daha öncede  alışveriş yaptım.sorunsuz  geldı sadece uzun sürede  geliyor kargo.Bir  ,bir buçuk ayda çok güzel   korumalı  pakette  ,inanılmaz yumuşak  ve kaliteli geldi...Sapları metal degil mikadan yapılmış.Fondöten uygulamasına  bayıldım kesinlikle  fırça izi  yok.Hepsi  çok  güzel  allık ,far,kontür  uygulamaları  harika . Aslında pembe ve gold  oluşuna dayanamadığımdan aldıgım fırça seti  fiyatı  çok çok uygun ... 18 lira  fırça setine ,4 lirada   kargoya verdim.kısacası  fiyatına göre  üstün performans  denemeye  değer.pembe oluşu bile yeterli benim  için :)))  iyi günler  fırça setinin linki=  https://cute.wish.com/c/572dc446d48e2f1158ec8e29

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder